December 3


 

Jag ligger efter med dagarna, i fredags var jag jättestressad att komma iväg till Stockholm och tre sömnlösa nätter satte sina spår, varför jag har sovit bort både gårdagen och idag. Av någon anledning så sov jag inget alls de senaste tre nätterna, sömn är en väsentlig nödvändighet för min existens för att jag ska kunna fungera någolunda normalt.

Här kommer därmed lucka nr 3 i min kalender för själ och hjärta.

 

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift.

*

Igår är historia, imorgon är en gåta, men idag är en gåva.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...