The closest thing to crazy



Jag tänkte stanna upp en kort sekund i städningen och dela med mig av en låt som jag gillar extra mycket nu.
Katie Meluas söta röst till melodin är underbar och texten känns uppfriskande, det är givetvis en låt om kärlek, som jag antar att de flesta av oss har någon att knyta den till.
Jag har självklart mina egna tankar när denna låt spelas, vad skulle vi göra utan musik som väcker minnen och känslor?
Nu ska jag lyssna vidare och fortsätta min städturné. See you soon!





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...