My sanctuary



Hemmet är där hjärtat finns, det är där man ska känna trygghet och lugn både i kropp och själ. Jag känner lugnet i mitt hem, speciellt när allt är på plats och jag bara kan njuta av den. Det är så tillfredsställande att ha vackra saker runtomkring mig, jag har alltid något att vila ögonen på.
Jag har bytt inredningsstil ganska radikalt från allt det vita och rosenmönstrade Shabby Chic stilen, till detta. Jag vill ha elegans, stil och klass omkring mig, tidlösa möbler och detaljer som håller år efter år. För mig ligger lika mycket passion i inredning och hem, som i mode, kläder och accessoarer. Det är inredningen jag vill arbeta med på heltid i framtiden. Att äntligen ha mognat i det beslutet och tagit den, känner jag att jag har funnit ro.
Jag har designat och inrett många hem, slitit ut väggar, golv, hela kök och rivit tapeter för att sedan bygga upp allt igen. Steg för steg. Vilken lycka det är att skapa och se frukten av mitt arbete. Det är då jag mår som bäst, när jag får göra det jag älskar.

Behöver du hjälp med att göra om och inreda ditt hem?  Jag kanske kan hjälpa dig! Tveka inte att höra av dig.

Kuddar och sittpuff Mimou, svart plyschfåtölj Howard, golvlampa General, tavlor SIA, ljustakar Munka Design samt NK Home, bricka GANT.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...