Nettoyage journée d'aujourd'hui



Jag kommer inte undan. Fly eller att gömma sig under täcket hjälper föga. Jag har fortfarande inte blivit välsignad med att ha min alldeles egna betjänt, har alltid velat ha en James. Drömma kan man ju alltid göra, våra drömmar färgsätter ju våra liv, ibland kan de till och med besannas. Jag skulle dock behöva gnugga den magiska lampan länge och väl för att mina drömmars James skulle befinna sig, iklädd gedigen butlers-outfit utanför min dörr, redo att lyda min minsta vinkning.
Så, tvättmaskinerna är laddade, en värmande kaffe har precis bryggt färdigt, det är nu dags att göra slag i saken av den där städningen som av olika orsaker inte har blivit av.
Jag har flera sätt att berömma och skämma bort mig själv när jag sedan sitter och njuter av min rena omgivning. Ett glas rött vin, och en av mina många pinfärska magasin väntar på mig när mina måsten är gjorda.
Det är städdag idag, klara, färdiga, kör!

Kommentarer
Postat av: Nicky

Mycket trevlig blogg! Älskar pin up bilderna! :)



Ha en mysig kväll! XX Nicky

Postat av: Silvia

Tack så mycket Nicky! Det gläjder mig! Det kommer fler pin up bilder så småningom, ha en underbar kväll!

2010-11-09 @ 20:01:39
URL: http://chanelinmydrawer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...