Regardez dans mon trésor



Välkommen att kika in och ta en titt i en av mina lådor, min skattkammare. Som jag har berättat tidigare så har jag vid min renovering äntligen tagit tummen ur och ordnat förstklassig förvaring enligt kategori och märke för mina fantastiska accessoarer. Det har varit ett måste för att kunna se det jag har och för att få snabbt åtkomst vid behov. Det är enormt tidsbesparande att kunna öppna lådorna och få en snabb översikt över vad som finns däri.
Denna låda är vigt åt ett av mina favotitmärken av alla tider, Hermés. När mitt intresse för high fashion började för en massa år sen var det vissa saker och märken som var utmärkande, som jag svor att jag skulle äga innan dagen jag lämnar denna värld. Det var bland annat en Un Carré Hermés, som på franska betyder den klassiska fyrkanten/sjalen från Hermés, en Louis Vuitton väska, minst ett par Louboutins, en väska från Chanel och några fler saker. Dessa skulle jag äga, till vilket pris som helst. Idag har jag uppnått dessa mål, vissa flera ggr om. Nu har jag nya mål i sikte och jag ser framåt.
Alla dessa accessoarer är hållbara och klassiska och kommer att finnas för mig år ut och år in.
Från Hermés finns här representerat H-armbandet, i både silver och guld samt emalj i två olika färger, sjal-ringar, ett sjalarmband/halssmycke med flyttbara guldnitar, en kalender med tillbehör, Kelly klocka och ett extra armband till det bland annat. Det ryms även andra vackra saker i denna låda från exempelvis J Dauphin, By Marlene Birger (bl.a det långa och  häftiga pärlhalsbandet med både pärlemo, samt läderpärlor), Louis Vuitton, Lara Bohinc, äkta pärlor mfl.
Dessa är smycken som jag aldrig kommer att göra mig av med, jag är 32 år idag, men om jag sköter om dom på rätt sätt kommer jag kunna använda dom när jag är fyllda 60. Tidlös elegans är det bästa jag vet, det får gärna kosta.

Jag kommer senare visa innehållet i de andra lådorna också, jag har faktiskt en hel del till försäljning, så hör gärna av er redan nu om ni har intresse av att få bilder skickade på vackra smycken och accessoarer som är till salu. Först till kvarn!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...