Should I stay or should I go?



Jag har haft en riktigt irriterande huvudbry idag. Jag märker ju att bloggen stundtals är seg att ladda upp och det gör ju att ni läsare kanske finner att det är jobbigt att kolla in den. Allt ska ju gå så vansinnigt fort nuförtiden och jag vet att jag själv tycker att det är hopplöst att vänta på att en sida ska ladda färdigt.
Jag har kollat upp det mesta om vad jag kan göra åt detta på denna server, men jag hittar inte dom lösningarna jag söker. Så, jag funderar på att flytta. Packa ner alla inlägg och dra flyttlasset till Worldpress.com, jag har en känsla av att man inte känner sig lika begränsad där. Det som tar emot är ju själva flytten. Dra mig baklänges om jag ska behöva göra om all design jag har lagt timmar och hela min själ i, eller förlora inlägg, alternativt information som jag har lagt ner så mycket energi på.
Jag har lagt en förfrågan på att ett företag ska göra flytten åt mig, men dom får svära vid deras käraste ägodelar på att jag inte ska behöva förlora något vid en eventuell flytt. Annars pyser det ur öronen på mig och mitt ungerska temperament ger sig till känna. Och tro mig, det vill ingen...
Eller, ska jag stanna? Kanske kommer det nåt verktyg här som jag kan använda, eller så vaknar blogg.se upp och inser att det blir fler flyttfåglar från sajten om de inte uppdaterar och gör om vissa saker.

Hur tycker ni att jag ska göra? Vad tycker ni om bloggen?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...