Thank you all



Jag blir så otroligt glad när jag loggar in varje dag för att skapa ett nytt inlägg, och ser hur många ni är, och blir för varje dag. Trogna läsare som följer bloggen. Ni värmer mitt hjärta och ger mig kraft och vilja att skapa ännu mer och bjuda in er till mitt liv, mina passioner och mina tankar. Jag hoppas att jag kan bjuda er på en variation mellan verklighet och allvar, ytliga passioner och tankar som kommer rakt från hjärtat. Jag blir så glad när jag ser att ni väljer min blogg bland dessa massor i bloggvärlden. Jag hoppas att jag kan tillföra någon positivt till ert liv, om än litet. Jag skulle så gärna vilja veta vilka ni är. Det är som en hemlig värld bortanför min datorskärm jag inte vet något om. Ge mig gärna förslag på nåt ni vill att jag skriver om. Det skulle göra mig jätteglad.
Ett stort och ödmjukt tack till er alla. Tack för att ni finns!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...