The Engine Failure



Tråkigt nog fick jag dra i tyglarna idag. Jag var tvungen att inse att jag inte kunde slita mig från sängen och gå upp, inte ens för att ta mig till mitt älskade Stockholm för en helkväll med skratt, god mat och gott sällskap. Vissa stunder ångrar jag att jag ställde in det, varför jag inte bara ryckte upp mig och bara tvingade mig igenom proceduren av att vakna och göra mig i ordning. När jag väl hade varit på väg hade jag mer än säkert varit full av lust och förväntan.
Men jag känner att jag borde ha haft kraften naturligt, jag tvingar mig genom saker dagligen som jag egentligen inte orkar göra för att kroppen säger ifrån.
Jag har varit så obeskrivligt trött så länge nu, jag har ingen lust eller ork till något. Jag vet att det har med min sjukdom att göra, men att vara såhär utmattad är jag inte bekant med.
Som jag såg fram emot en kväll i storstan... Självklart står erbjudandet kvar, min vän går ingenstans och både restaurangerna och barerna står kvar även om nån vecka då vi ska göra ett nytt försök igen.
Så det blir en lugn hemmakväll för mig, musik, ett glas rött, kanske en bra film och självklart flera inlägg för Er som läser bloggen.
Ha en underbar lördagkväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...