The Robot



Design i alla former har länge varit min passion och när tekniken utvecklas i takt med ljusets hastighet, vad är bättre än att sammanföra det funktionellt nödvändiga med det vackra och oemotståndliga? Som detta USB-minne från Swarovski. Den här bedårande lilla roboten heter Dreamy Tina och rymmer 2GB. Hon har LED öron som blinkar genom de lila kristallerna när data överförs. Jag älskar min lilla manick. Hon är så söt och feminin och varje gång jag behöver transportera data, antingen bilder, kanske en film eller filer så väcker hon känslor hos alla som får se henne. Vilken kvinna kan motstå att det glittrar? Samarbetet har gjorts mellan Swarovski och Philips och är en briliant idé. Jag har även hörlurar som är frukten av detta samarbete som Swarowski kallar för Active Crystals. Frågar ni mig så är det en perfekt present till vem som helst. Det är som att få ett funktionellt smycke som får alla att tappa andan i ren förtjusning i några sekunder. Och om ni inte fastnar för Tina så har Swarowski kommit med nya objekt för samma syfte. Vad sägs om Howard, som är en rosa eller svart liten gris med kristaller, eller Chloy, den lila eller gröna lilla sköldpaddan eller kycklingen Maurice med vänner. Dessa rymmer hela 4GB.
Bär med dig din information med stil och glittra på dina möten, både på jobbet och bland vänner! Vem har sagt att teknik är tråkigt? Så länge det ädla företaget Swarovski är inblandat kan vi kvinnor inte få nog av teknik i våra liv.

Active Crystals från Swarowski, ca 1000:-/st
Dreamy Tina 1300:-

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...