The seductive female attribute



Det här är ett läppstift på marknaden jag inte tänker missa att äga! Det är ju så jag! Jag har tittat på den länge, men nu måste jag bara ha den. Jag får skriva till tomten och önska att han i sin släde tar med sig denna delikata läppstift till mig som jag inte kan tänka mig att vara utan i min inredning. Nagellacksflaskan och läppstiften har funnits sen tidigare, dock är pussmunnen helt nya från glaskonstnären Åsa Jungnelius för Kosta Boda. Jag har inte mycket övers till plotter och en massa prydnadssaker som jag hade förut, då fanns det inte en kvadratcentimeter fri yta på bänkar, hyllor och bord i mitt hem. Det är andra bullar nu, jag har endast sånna saker framme som jag verkligen älskar och jag är hård när jag gallrar. Så snälla tomten, jag kan viska i ditt öra, att jag verkligen inte skulle gallra bort detta läppstift i glas och eventuellt ett liten pussmun, utan jag skulle lyfta fram dom och placera dom i fokus på den bästa platsen i mitt vardagsrum. Den skulle garanterat inte gå obemärkt förbi. Så vad tycker du, snälla tomten?
Dessa förförande attribut för kvinnligheten är ett måste i mitt hem. Det bara är så.

Make Up Hotlips Red & Black, Kosta Boda 499:-/st H 65 mm B 100mm
Make Up Hotlips Gold, Kosta Boda 699:- H 65 mm B 100 mm
Make Up Lipstick Red, Kosta Boda 999:- H 210 mm B 65 mm
Make Up Nail-polish Bottle Red/Black/Pink/Gold, Kosta Boda 999:-/st
H 190 mm B 75 mm

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...