Adorable



Vilka fantastiskt söta ringar! Dom för tankarna till sagornas värld och en oskuldsfull skönhet.
Fine jewellery designern Solange Azagury-Partridge har känsla för design och allt det vackra, roliga och förnäma. För några år sedan gjorde hon en one-off collection för H&M, låt oss hoppas att hon upprepar genidraget igen. För dessa originalringar kostar. En förmögenhet. Carrot ring 6446 Euro, Ladybird 2888 Euro och Bird ring som är min personliga favorit ligger på fantastiska 3847 Euro. Det vi vanliga dödliga får glädja oss åt är att det görs kopior på mer eller mindre allt. Jag är i vanliga fall helt emot kopior och tycker att det är en skam att lägga pengar på den industrin, men i detta fall kan jag se mellan fingrarna, och vid mitt nästa besök på stan ska jag ta och kika in på Glitter som med all sannolikhet har några exemplar som är värdiga att jämföra dessa med.
Happy hunting!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...