Endulge me, please



Spoil me, treat me with care, feed me sweets and I´ll be your princess forever.

Jag har haft lyckan att dricka champagne och äta dessa delikata Macarones på det mest sagolika och beryktade patisserie i Paris vid namnet Ladurée. Det magiska konditoriet som 1930 lanserade den underbara dubbel-deckaren, två macarone-skal fyllda med creme ganache. I alla dess olika smaker. Mina favoriter är Le Rose, Le Marron (kastanj) och Cerise (körsbär) mfl. Jag kan inte få nog. Jag älskar alla och att få känna smakerna smälta i munnen är som att älska med världens alla smaker i den sötaste form som någonsin kan existera.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...