The dress that spinns



När jag var yngre tyckte jag att djurmönster användes enbart av "dom som var äldre". En kategori som jag inte tyckte mig tillhöra, som jag nu senare ödmjukt inser vara en förutfattad mening som självklart inte stämmer. Det finns något extremt kvinnligt i djurmönster, och det var helt enkelt det dom äldre kvinnorna visste. För visst ska väl en kvinna just VARA en kvinna? Att vara en kvinna och kunna vara feminin är en ynnest enligt mig.
Den här klänningen är på väg till mig as we speak, och jag tänker bära den med tjocka svarta strumpbyxor, ha ett långt svart linne under och en cremefärgad kashmir-kofta över. Höga klackar givetvis, som ett par svarta boots i skinn och mocka. Off I Go!

Klänningen kommer från H&M

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...