The gold of the forest



Svamp i olika former och soppa... Tillsammans blir det en underbart värmande måltid, jsom gör mig alldeles mjuk och varm inombords. Min Pappa var en riktig soppa-älskare, det, bland mycket annat har han lämnat kvar hos mig. Jag älskar soppa. Nu när hösten är här och vintern är i antågande är den varma soppan en av mina bästa vänner. Har jag sedan ett gott nybakt bröd till, kanske ett gott glas rött vin så är jag lycklig. Idag har det varit riktigt ruggigt ute, men här är det varmt. Där hjärtat finns, finns också ditt hem.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...