The perfume of Chanel for Silvia

Detta är min doft. Chanel Chance. Som att Chanels doftexperter har tagit fram en doft som är Silvia.
Som att min doft är en theme-song av mitt liv och min personlighet. En vacker doft, klassisk och elegant. Glad och sensuell. Jag älskar att vara kvinna och kunna spela på de olika attributen.
Jag satt i en taxi på väg till flygplatsen i Budapest, och chaffören, som var en riktig gentleman, kunde inte låta bli och fråga vad det var som doftade så underbart. Jag talade om att det var min parfym. Han sa att det var det mest underbara han någonsin doftat på. Jag känner mig vacker med denna doft pulserande från min kropp.
Women, express your self!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...