Psst

 

Imorgon ska jag berätta om vart jag reste idag och vad hemligheten var! Igår nämnde jag ju att jag skulle sätta mig på ett tåg idag, dock så visste jag inte varför. Det visade sig alldeles glasklart när jag kom fram att lagen om attraktionskraft verkligen fungerar, och skulle ni inte tro på det så finns det bara en andra förklaring; jag är en häxa, en fashionabel sådan, men likväl häxa.

Nu ska jag lägga ner min ömma kropp under täcket, jag råkade nämligen ut för en olycka idag också och jag har därmed fruktansvärt ont. Dessutom får jag tacka min obotliga tidsoptimism för att jag är helt slut nu. Min alldeles fantastiska uträkning av minutrar för att hinna med ett tåg, att springa hela vägen med ett förolyckat knä och ben, OCH höga ACNE-klackar uppepå det har officiellt knäckt mig. Mer om det imorgon. Jag har numer gett blåmärken ett Chanelsminkat ansikte, hennes gröngula ögon går i kors och hon ska nu med ömma trampdynor halta bort med sitt svullna knä till sängen där hon förhoppningsvis däckar. Over´n out.

 


Kommentarer
Postat av: Laila

Spännande att få höra vad du hittat på! Men låter inte så skönt att vara blåslagen precis... Men hoppas dagen/resan var värd det!

2011-04-05 @ 19:36:02
Postat av: Silvia

Hej Laila!

Nej, det är inte alls bra att vara så blåslagen som jag är, jag mår verkligen inget vidare. Hoppas att du mår bra i alla fall och njuter av att våren har gjort entré! Har du använt Tosca pumpsen än?

2011-04-06 @ 02:03:57
URL: http://chanelinmydrawer.blogg.se/
Postat av: Laila

Hej igen! Nej, inte än. Jag har tyvärr inte någon skomakare i närheten... småstadsproblem... Men vädret har inte riktigt tillåtit användning heller, så jag har inte stressat. Men jag har givetvis provat dem och de passar bra på foten.MVH Laila

2011-04-06 @ 17:38:47
Postat av: Dominicvera

Sehr schon, gut gemacht

2012-06-18 @ 12:00:30
URL: http://dominicvera.blogmentions.com

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...