Love at first sight

 

Jag har bara haft min iPhone 4 i tre dagar men jag är redan helt förälskad i den. Jag älskar designen, smidigheten och det faktum att telefonen verkligen är smart. Jag ser med glädje fram emot minst två år tillsammans, i vått och torrt ska vi vara oskiljaktiga och jag längtar efter att upptäcka nya sidor hos denna snygga lilla gadget, dag för dag. Teknik när den är som bäst.

 

Nu vill jag bara äntligen hitta ett snyggt fodral, värdig den fashionista jag är. Smythson, Paul Smith, Gucci eller kanske den i krokodil från Jimmy Choo? Spänningen är olidlig, uppföljning kommer! Har ni tips om var jag kan hitta ett fashionabelt fodral så hör av er!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...