It´s better to wake up later then never



Jag har varit frånvarande från bloggen under några dagar, vilket jag kan förklara med att min vecka har varit händelserik och krafterna inte riktigt har räckt till. Det har varit full rulle och även fast min energi nu är i botten så har det hänt en massa bra saker.
Idag har jag skrivit på kontrakt för ett nytt år i hälsans tecken, dvs ett gymkort vars syfte är att gå varm i kortläsaren i gymmets reception och ge mig en ny kropp och en bättre hälsa. Det hjälper ju föga att hålla i kortet, det krävs svett, blod och tårar för att nå det målet jag har satt och jag kan med glädje säga nu att jag är på banan!
När jag nu sitter och skriver känns det konstigt. Jag var på manikyr idag, men på grund av tidsbrist hanns det inte med att bygga nya naglar vilket medförde att jag nu sitter med kort-korta naglar, nerklippta till max, något som jag inte har haft på minst 9 år. Sedan dess har jag gått på regelbunden manikyr en gång i månaden. Även innan det har jag alltid haft långa naglar, så det känns lagom konstigt att känna fingertoppen mot vad det än nuddar. Imorgon ska jag till tjejen igen och då kommer jag få mina efterlängtade, långa naglar.
En produktiv vecka är nu till ända, det är fredag och jag ser fram emot söndagen då jag ska ta en sovmorgon med stort s. Det kommer bli mycket bloggande i helgen också om mode, lyx vs budget, hälsa och kost, shopping samt att jag kommer flitigt lägga upp skor, smycken mm på systerbloggen My Vintage Wardrobe. Håll för allt i världens utkik, det kommer bli bra priser och intressanta inlägg!

Ha en skön fredagskväll kära läsare!
Ps: Ät en semla för mig... min karaktär och målmedvetenhet säger tyvärr STOPP Silvia, nu ska du bli smal! Trots det så skulle jag kunna döda för en liiiiten liiiten gyllene bulle med krämig mandelmassa och fluffig grädde, ojojoj vad gott!... (tar en clementin istället, suck) Ds


Kommentarer
Postat av: evelina

hej :D jag skulle vilja ha din åsikt angående min nya header^^ så skulla vara jättasnällt om du slängde in en kommentar om vad du tycker hehe,

hoppas allt är bra annars

kram :D

2011-02-05 @ 16:11:15
URL: http://aavelina.blogg.se/
Postat av: sanna och wilma

fin blogg!

ställ gärna en fråga i frågestunden på bloggen :-)

Ha det bäst!

2011-02-05 @ 19:23:45
URL: http://tobelieve.devote.se
Postat av: karin

kolla gärna in min blogg! :)

2011-02-05 @ 19:36:55
URL: http://kariinlove.blogg.se/
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-02-06 @ 00:35:17
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...