Price tag



Jag hörde den här låten för första gången idag, måhända att jag är helt efter med tanke på att nästan 10 miljoner människor hunnit före mig på YouTube, men jag anser att det faktiskt är bättre sent än aldrig, eller hur?
Den är i vilket fall som helst riktigt bra, men det som slår omkull mig helt är hur jäkla snygg Jessie J är! Vilken kropp! Något att ha i tankarna på gymmet, jag SKA ha hennes kropp innan sommaren. Jag gillar hennes outfits i videon, och när det gäller texten kan det ju inte bli mer rätt i tiden. Mer musik åt folket! Lyssna och se om du gillar den lika mycket som jag, den sätter sig i öronen och jag nynnar med utan att jag ens tänker på det...

Kommentarer
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

Fin blogg, ska du göra i dag?

2011-02-13 @ 09:56:05
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...