The dress is mine

 

Idag blev klänningen så äntligen min. Jag har suktat efter den så länge att jag knappt kan tro att den hänger mittemot sängen på garderobsdörren och ler mot mig. Leendet är något finurligt då klänningen vet att den inte är redo att bäras ännu. Kära läsare, jag har köpt en dyrgrip till designermorot som ska piska mig i form på gymmet. Måhända att jag är knäpp som har köpt en svindyr klänning som jag inte kan använda, ännu, men med tanke på att jag SKA ner i vikt är det ju bättre att den hänger oanvänd nu än när jag är för smal för en stor storlek.

Klänningen kommer från By Malene Birger och är helt bar i ryggen. Dessutom kan klänningen knytas om och få en annan form. Jag älskar den! Till mitt förtret såg jag en till klänning från henne i butiken i sann Chanel-anda som så småningom också ska bli min...

En väldigt lång dag är till ända där shopping och jakt efter nya träningskläder stod på schemat och följdes av 2 glas vin samt en lätt middag med en vän på Varda. Kvällen avslutades på bio och filmen Sanctum 3D.

Nu är jag helt slut och njuter av att halvligga på min divan. En decaf kaffe på det och dagen är fulländad! Hoppas att ni alla har haft en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Marta

Oh så fin klänning!!

2011-03-07 @ 14:51:30
URL: http://eiz.blogg.se/
Postat av: Laila

Snygg! Ser fram emot att se den i kombination med skor och smycken. Mvh Laila

2011-03-27 @ 18:16:32

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...