Back in business



Kära läsare! Jag tror bestämt att jag har åtgärdat felet och anledningen till att det bara har gått att ladda sidan i snigelfart för vissa. Det var visst ett script som spökade och efter att ha lekt runt bland alla koder och en djungel av bokstäver så tror jag mig ha fixat så att problemet skall vara löst.
Observera att jag jobbar i och använder Mozilla som webbläsare numer, Internet Explorer har gjort sitt i min värld. Den är slö och fungerar inte alls så bra som Firefox, som den lilla röda räven gör. Det är även så att Firefox inte använder sig av Active X vilket gör att många sidor blir enklare att ladda. Microsoft har lagt in detta Active X i Explorern och det kan försvåra och krångla till en hel del. Jag satt hela natten och pluggade på om detta, så nu ska det förhoppningsvis gå mycket fortare att ladda min blogg. Envisas fortfarande ett script, som det nu inte ska göra, så är det med all sannolikhet i din webbläsare som du måste göra vissa inställningar för att få det att fungera smärtfritt.
Hör gärna av er och kommentera om det verkligen går lättare, för mig går det mycket snabbare att ladda om, men berätta gärna hur det ser ut hos er!

Kommentarer
Postat av: Chris

helt perfekt nu :P

2011-01-14 @ 23:36:04
Postat av: Silvia

Vad härligt och vad glad jag blir! Pysslade som bara den för att få det att funka.

Kram

2011-01-15 @ 00:01:50
URL: http://chanelinmydrawer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...