Hang in there!



Det har kommit till min vetskap återigen att det finns problem med att komma in på min blogg. Det är många som säger att ett skript stoppar åtkomsten och det är ju givetvis inte roligt. Jag har skickat ett mail till blogg.se´s kundtjänst och hoppas på att få förklarat vad detta innebär och vad jag ska göra åt det. Håll ut och ge inte upp, jag ändrar felet så fort jag vet vad jag ska göra åt det. Nu är det bara att vänta in att de svarar och förklarar. Framtills dess, om det är någon som har erfarenhet av detta och vet hur man avhjälper det, vänligen hör av er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...