Hello my dear Choo



Ja. Så har jag bestämt mig, i slutet av februari blir jag med en iPhone. Måhända att jag är vansinnigt sen att haka på den tekniska trenden då till och med min mamma äger en vid det här laget, men jag har i mina tidigare val av telefoner hakat upp mig på design och labels. Därav hade jag en Motorola Razr V3i Dolce & Gabbana innan jag skaffade mig den mobilen jag har nu, en LG Prada. Men nu, från och med nån gång i slutet på februari kommer jag bli en ägare till en iPhone 4 och istället för att klä den som alla andra gör med strass och stenar och knalliga färger, kommer jag att dressa den i ett förnämligt exklusiv fodral i äkta ormskinn från ingen mindre än Jimmy Choo. Den är så klassisk och stilren för att inte tala om vansinnigt snygg. Praktisk är den också, för att smidigt få upp telefonen drar man i bandet som tittar ut genom framsidan av fodralet och telefonen skjussas upp utan nån ansträngning. Åh, jag kan knappt vänta! Visst är den snygg? Passar perfekt till alla mina väskor och den skyddar både mot repor och kyla. Fantastiskt. Det var länge sen jag var så exalterad över en ny telefon, när man dessutom kan klä den i en designeroutfit så kan man inte bli annat än knäsvag.

Det nya inköpet betyder att min LG Prada kommer att finnas till försäljning väldigt snart. Är du intresserad av en designertelefon i mycket bra skick med alla tillbehör så är det bara att höra av dig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...