Tulip is spring



Titta så vackert det är när det säkra vårtecknet i form av dessa krispiga, gröndoftande och färgsprudlande tulpanerna kommer in i hemmet och försäkrar oss om att nytt liv är på väg. Jag önskar att jag hade stående blomleveranser hem till mig en gång i veckan som fyller mina rum med färg och doft, vilken lycka det vore!
Att det har varit plusgrader ute i några dagar har förstärkt vårkänslan, det har droppat smält snö från taket i en hiskelig fart, men sedan igår kväll så har det dock blåst storm och det är ett under att huset står kvar.  Hade all snö hunnit smälta bort så hade vinden torkat upp alla gator, men med tanke på mängden snö som har fallit så verkar drömmen om torra gator vara långt borta än så länge.
Imorgon har jag ärenden att uträtta på stan, jag har jobb som måste lämnas in, så på vägen hem tänker jag ta en sväng förbi torget och få lungorna fyllda av söta och underbara dofter och ögonen matade med färsprakande blommor i massor i det stora vita blomtält som i ur och skur förser oss västeråsare med färska blommor varje dag.

Silverramarna på bilden kommer från Lene Bjerre, sittande Buddha från Global Living, krigare i trä från SIA, lampa från THG och spegel från IKEA.
I dom större ramarna ser ni bilder på min pappa och mamma när dom var små, den lilla bilden är på min pappa och bakom den skymtar en annan ram med lilla jag i när jag var ca 5 år.

Kommentarer
Postat av: www.khukhan.net

Hello, just wanted to tell you, I loved this blog post.
It was practical. Keep on posting!

Postat av: christian louboutin wedges

Hey There. I discovered your blog the use of msn. This is a very
neatly written article. I will make sure to bookmark it and
return to read more of your helpful information. Thank you
for the post. I will certainly return.

2013-03-16 @ 02:03:43
URL: http://clwedges.webs.com/
Postat av: Lizzie

Not only this the spices are also categorized into Powder and Oil.
So, the next time you stay in to cook an ethnic
dish, try adding some tasty and healthy turmeric. com, who also provides free of cost consultancy to patients and
advise on various topics like turmeric benefits for skin by visiting the site, you can read articles on how to get softer lips and benefits of eating
almonds and for more information click the Hyperlink.

Postat av: christian louboutin bianca

Hello, i believe that i saw you visited my blog thus i came to go back the choose?

.I am attempting to find things to improve my web site!
I suppose its good enough to use a few of your ideas!
!

2013-03-18 @ 07:36:26
URL: http://clbianca4u.webs.com/

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...