The birth of a new blog - My Vintage Wardrobe



Älskade läsare och fashionistas! Det är med glädje jag kan tillkännage att en ny blogg är född idag som är vigd enbart för shopping av alla de märkeskläder, smycken, skor, väskor och accessoarer som tar upp plats i min stora garderob som är utspritt på fyra olika utrymmen. Här kommer jag att lägga ut alla de fina, originella och vackra sakerna som jag vill skaffa nya och kärleksfulla hem till. Känner du mig så vet du hur jag vårdar allt i mina gömmor, vissa saker som jag kommer att lägga ut har aldrig ens varit använda.
Priserna kommer att variera, men jag kommer att göra mitt bästa för att ni ska känna att ni gör riktiga modekap! Det är ett löfte, mode ska njutas och användas så jag hoppas att ni hänger med mig på systerbloggen till Chanel In My Drawer, www.myvintagewardrobe.blogg.se!

Kommentarer
Postat av: moviestarplanet hack no download no survey 2014

Hey there I am so excited I found your blog page, I really found you by error, while I was researching
on Digg for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say kudos for a tremendous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at
the moment but I have book-marked it and also added
in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do
keep up the fantastic work.


Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...