Welcome year 2011





Så har klockan slagit midnatt och fyrverkerierna glittrade var jag än tittade från min balkong. Jag kände mig lite modig när jag gick ut i enbart ett par tofflor på fötterna på min balkong som hade minst 20 cm orörd snö. Till min förvåning var båda mina grannar ute med var sitt glas champagne, inklusive mig, så vi skålade alla tre och tittade mot himlen där ena efter den andra vackra färgerna blottade sig mot en disig bakgrund. Jag blir alltid så känslosam när jag ser på fyrverkerier, det är som att mitt innersta väsen vill hoppa ut inför hela världen. Jag har druckit upp mitt glas mousserande, så nu är det snart dags att hitta sängen och kudden, imorgon är ju en annan dag. Ha ett fortsatt gott slut och skål för er som har nåt kvar i glasen.
Puss och kram/ Silvia




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar i min blogg. Har läst tillbaka i din och du skriver vackert, har vackra bilder och omger dig av vackra saker. Visst är det så att hur det ser ut omkring en påverkar måendet. Jag tyckte om att läsa dina ord och se bilderna, hoppas att din rygg nu är bättre.

2011-01-01 @ 13:56:43
URL: http://stroseli.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...