Je voudrai

 

Den 16 juli har det alltså gått 1 år sedan sist. Det är ett år sedan jag fyllde år och nu är det snart dags igen! Till skillnad från vänner och bekanta, ytliga som välkända, är jag barnsligt förtjust i att fylla år.

I år önskar jag mig dessa vackra ting, J Dauphins Starfucker armband i mjukaste skinn och Triwas fantastiska Naked Brasco. Tidlöst och elegant, och faktum är att jag har sneglat på Triwas klockor längre än jag vågar erkänna. Jag bara måste ha denna, visst är den snygg?!

Båda förtjusande accessoarerna finns på Tintinstyle.se och det råkar till och med vara så att armbandet är skapligt prisnedsatt vilket är ju underbart! Jag får väl hålla fingrar och tår tills jag får kramp för att någon eller båda av dessa skönheter ligger nerpackade i en söt ask med en stor rosett på och är ämnad för mig...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...