Madonna for Interview Magazine

 

Förra året poserade Madonna för amerikanska Interview Magazine och för fotograferna Marcus Piggott och Mert Alas. Dom här bilderna är resultatet, och vissa av er har säkert sett dom tidigare, om inte, här ser ni den snart 53 (!) åriga världsstjärnan snyggare än någonsin iförd Versace från topp till tå.

Jag har under de senaste åren utvecklat ett enormt intresse för fotografi, och jag kan inte få nog av vackra bilder, speciellt dom som ger mig inspiration likt dessa. Bild 1, 2 och 4, samt den näst sista med ögonlappen kommer att förstoras och hängas upp i mitt hem, med all sannolikhet i min hall som binder samman min lägenhet och är en perfekt källa för inspiration. Mitt mål är att byta bilder ofta och att få väggen att bli levande med fotografier som talar, är högljudda och ger min lägenhet den zsa zsa zsu jag eftersträvar.

Förövrigt så är Madonnas fantastiska kropp "to die for". Tänk att få se ut som hon när jag har passerat femtiosträcket, eller varför inte nu kanske? Det känns som att det är läge att bege sig till gymmet, bättre sent än aldrig, eller?

 


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja hon är grymt vacker o snygg!! Så vill man ju se ut!

O vilka fantastiska bilder!

2011-07-12 @ 20:48:48

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...