News News News



Kära läsare! Nu har jag uppdaterat systerbloggen My Vintage Wardrobe med massa nyheter i form av smycken från Pilgrim, Dyrberg/Kern, Manouk mfl, pumps, sandaletter och stövlar och även några plagg från bla. Anna Holtblad, Essentiel och Turnover. Kika in och slå till på det du gillar, jag har mycket bra priser och fantastiskt fina saker till salu. Objekten som ligger ute kommer att läggas ut på fler säljsajter så passa därför på att snabbt haffa det du vill ha! Har du några frågor eller undrar över något så är du välkommen att maila mig på [email protected], jag svarar ganska snabbt på mail.
Våren är i antågande och då vill man gärna piffa upp sin garderob med någonting nytt/nygammalt. Ha en trevlig stund när du bläddrar igenom dessa vackra saker och hör av dig om du är intresserad av något!


Kommentarer
Postat av: Marta

www.deezee.pl en polsk onlineshop sida :)

2011-03-07 @ 18:51:11
URL: http://eiz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...