Early spring shopping


 

Jag fullkomligt älskar Malene Birgers design. Redan när jag visade hennes vår och sommarkollektion här i bloggen fastnade jag envist och förälskat i denna outfit och älskade både designen och kombinationen av guld och rosa.

Idag på förmiddagen la jag in en beställning och klickade hem denna fantastiska blus samt ett doftljus från By Malene Birgers underbara kollektion. Jag har nästan legat sömnlös med tankarna snurrandes på att hinna klicka hem den sista blusen som överhuvudtaget fanns på märkets hemsida. Jag ska ha byxorna också givetvis, snart ska detta ensamble hänga i min garderob och vänta på att kombineras i det oändliga med andra plagg.

Dessutom har jag snarlika skor/sandaletter som syns på BMB´s visning från Stella Mc Cartney som kommer att passa perfekt!

Jag kan knappt vänta tills jag får paketet så jag kan få tända ljuset "Nattens fjärilar" och drömma mig bort till den stundande våren och sommaren som sakta men säkert smyger sig på.

Vad tycker ni, visst är det too die for?

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...