Vintage treasures



Idag har jag och en vän till mig rensat till förbannelse i förrådet och möblerat om för att jag lättare ska hitta. Hela eftermiddagen och kvällen har vi varit igång och jag satte mig ner först nu, klockan är snart 23. Under natten, så länge jag orkar kommer jag sätta upp smycken, skor, stövlar och lite kläder på My Vintage Wardrobe och fortsätta under morgondagen. Jag har inte hunnit gå igenom min garderob ännu på kläder så det får komma senare.
Kika in på bloggen och haffa det du gillar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...