Be still my pounding heart

 

Det har hänt igen. Jag menar givetvis den där känslan då mitt hjärta hoppar över ett slag och fjärilar börjar dansa i maggropen vid blotta tanken över att få bära dessa Sam Edelman på mina fötter. Mitt kreativa sinne och inbyggda stylist jobbar för högtryck när jag går igenom innehållet i min garderob och pusslar ihop knockout outfits med dessa killer heels. Så feminina, så perfekt avvägda är dessa pumps med peeptoe, skyhöga klackar och stora rosetter beströdda med nitar och strass. Lorna är syster till Lorissa som jag redan har i min skosamling (se här och här) och jag kan knappt bärga mig att få hem dom. En anledning till min otålighet är givetvis att jag är en obotlig shoe-lover och bara tanken på dessa skapelser får mig att skälva till av kärlek, den andra är att jag väldigt snart ska göra en efterlängtad resa där dessa heels ska utgöra en del av min packning.

Bring it on Lorna, jag väntar otåligt på din kärleksfulla smekning och ditt förförande sätt att ta mig till skyarna. Bokstavligt talat.

 

Kan ni gissa vart jag ska resa? Landet är berömt för sina goda viner, fantastiska mat, vackra kvinnor, sin rika historia och kultur, folklor, thermalbad och en hel drös med andra saker som får vilken livsnjutare som helst att längta efter mer...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...