Hello my love...

Jag har ingen man i mitt liv, men vad gör det när denna sko från Sam Edelman finns att klicka hem? Nude är säsongens hetaste färg och det är inte mer än självklart att jag ska ha denna skapelse i min skosamling. Den rätta nudefärgen som denna, förlänger benen och är fantastiskt smickrande för alla kvinnoben. Med välpedikyrerade fötter och tånaglar i en fantastisk färg blir denna sko en killer till jeans, klänningar och byxdressar.

Klacken är fullt beströdd med vassa nitar och strass och påminner om franska Balmains skapelser på både vassa axlar, klackar och väskor.

I början av nästa vecka räknar jag med att kunna klicka hem dessa underbara skor och därmed sätta normen för hur våren ska tolkas á la Silvia.


Lorissa Stud Detail Peep Toe Heeled Court, Sam Edelman 2089:-


 


Kommentarer
Postat av: Laila

Dessa är grymt snygga! Både i svart och beige. Gillar örhängena med pärlor bäst (kommenterar här dock). Men de andra är väl lite kortare och kanske lättare att ha till "allt" (om man nu vill det :-). Ha en bra helg!! MVH Laila

2011-03-18 @ 19:53:09

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...