Stockholm in my heart



Idag har jag gjort alla måsten som behövdes göras på hemmafronten, jag låg efter med städning och en massa plock. Nu sitter jag däremot och lyssnar på underbar musik, bloggar och njuter av ett gott glas italienskt. Känslan är så befriande att jag kan lämna hemmet imorgon och när jag återvänder igen så är allt i sin ordning.
Imorgon lördag, ska jag äntligen få åka till staden igen där jag känner mig fri och mår som bäst. Stockholm. Jag ska njuta av Stureplan och allt vad den har allt erbjuda, äta en underbar middag på East och smutta på en Cosmo på hotell Anglais tillsammans med en vän jag inte har sett på länge. Det ska bli så otroligt trevligt. Tonfisken på East är att dö för, och innerstadens alla ljus gör mig lyrisk. Alla vackra människor, all kommers och inneställen gör att jag känner mig hemma och jag vill aldrig åka därifrån.
Imorgon kväll är Stockholm i mina klor. Imorgon natt ska jag njuta av staden och samla alla intryck. När jag kommer hem brukar min kreativitet vara på topp, får se vart den leder mig denna gång.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...