The countdown


Så är första advent här, dags att tända första ljuset i staken och mysa inomhus med mat och godis. Jag har precis fått höra att det har snöat hela dagen utan avbrott, själv vaknade jag nyss efter att ha sovit djupt ända tills nu. Jag ser inte ut från fönstrerna, det är fullkomligt bäcksvart, här finns ingen belysning från grannar, bilar, vägar, bara ett stort mörker från skogarna runtom.
Jag antar nu att det finns, eller borde finnas tillräckligt med snö för att jag ska kunna bygga min gubbe, men det får bli imorgon. Nu ska jag äta en vegetarisk fryspizza och sedan vila igen, titta lite på tv kanske. Jag är fortfarande helt slut.
Jag önskar er alla en underbar 1:a advent, drick glögg och mys in er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...