Min kärlek till Chanel


Drottningen av klass och elegans är utan tvekan Coco Chanel. Det enkla och det stilrena är hennes signum än idag, som Kal Lagerfeldt har behållit och utvecklat. Han är min husgud, svart-vita fotografier på honom hänger på utvalda platser i mitt hem. Jag bara älskar Chanel och allt vad märket representerar. När jag var i Paris gick jag loss i butikerna, smuttandes på Dom Perignon, och i den alldeles underbara brus som denna ädla dryck framkallar, shoppade jag loss. Jag ville vara säker på att jag skulle bli ägare av en Chanel-väska, om jag så skulle leva på vatten i några år. Självklart stannade shoppingen inte där, jag menar, jag kan ju inte slänga ner mina nycklar i väskan bara sådär. Accesoarerna haglade över mig i detta rosaskimrande ljus som inte många modehus klarar av att ge. Förälskelsen började för många år sen, nu är kärleken ett faktum.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...