My bedroom


Åh vad jag älskar inredning! Känslan är enorm när du står med en kofot och ska riva ut väggar, riva gamla tapeter, bänder upp golven och får börja om. Finns inga aggressioner i världen som överlever efter att ha tagit ut dom på ditt objekt som ska rivas. Du får börja om på nytt. Nya väggar, nya tapeter, nytt golv och en ny början. Vad vill du åstadkomma med din kreation? Att inreda sker inte på några dagar. Att hitta bitarna som får din personlighet att lysa i ditt hem tar tid. Inte mycket går upp mot känslan när du känner dig nöjd, sätter dig med ett glas rött och bara njuter.
Jag blir aldrig klar. Detta är mitt sovrum idag. Jag kanske har lagt till eller tagit ifrån imorgon.
Livet är för kort. Bo flott, så flott du kan. Somna i lyx, vakna full med möjligheter!

Allt på sängen kommer från mimou sängborden har jag väntat fyra månader på, dom kommer från Kina. Porträttet är målat i Paris, på Place de Teatre. Doftljus från Penhaligons, Elisabethan Rose.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäkla fint sovrum ;) Ser ut som att det skulle vara från en inrednings tidning! kram

2010-10-19 @ 14:53:19
URL: http://pedant.blogg.se/
Postat av: Silvia

Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! Kram

2010-10-20 @ 01:01:08
URL: http://chanelinmydrawer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...