The wish list



Det börjar närma sig juletider och det är dags att vi tänker igenom vad det är vi önskar oss av våra nära och kära eller varför inte av oss själva. Jag har haft som vana att varje år köpa en juklapp och födelsedagspresent till mig själv. Det är ju jag som vet bäst vad jag vill ha. Kanske fyller du år snart? Eller har någon trevlig tillställning som står i almanackan då du behöver köpa en present?
Dessa är mina absoluta favoriter för i år, dusch och bodylotionet från Molton Brown har jag använt i snart 2 år men det går ju åt! Doften och känslan den lämnar efter sig sig är så härlig. It´s a keeper!
Jag är fullkomligt kär i ringen från House of Harlow, det är den ultimata coctailringen både till vardags och till fest. Modern, stilren och elegant och passar perfekt till mitt armband och örhängen från Lara Bohinc som jag har i min skattkista.
Makassar Ebony & Peach heter den mest förföriska och förtrollande roomspray och doftljus jag använder hemma, jag skulle kunna ha en stående önskelista på dom, dom används flitigt.
Sen är det ju faktiskt dags för en ny morgonrock. Den jag har fick jag i julklapp från en mycket gammal pojkvän, 13 år tillbaka i tiden. Denna från GANT har jag suktat efter i flera år, men nu gäller det! Alla textilier i mitt badrum såsom handdukar och badrumsmatta kommer redan från GANT, så inte nog med att jag älskar den, jag matchar mitt badrum också efter den varma duschen!
Och sist men inte minst, min passion för vackra hästar i min inredning. Jag har vackra och eleganta hästar i sten, trä, metall och porslin, men jag saknar den mest svenska häst som vi känner till i Sverige. Dalahästen. I svart. Högblankt lackad. Så snygg!
Detta var ett axplock av min önskelista, det kommer självklart fler. Ta nu och gör din egen och sprid den ut i etern. Så kanske, kanske kommer tomten och överraskar dig!
Det bästa med dessa härliga saker är att man inte ens behöver lämna hemmet och trängas i butikerna för att köpa dom. Allt finns på nätet, enkelt och bekvämt.

Makassar Ebony & Peach Room Spray, VOLUSPA 395:- www.voluspacandles.com
Tiger Eye Dome Ring, House of Harlow 595:- www.kyssjohanna.se
Star Border Womans Robe, GANT 1695:- www.store.gant.com
Heavenly Gingerly Moisture Bath & Shower, Molton Brown 209:- Finns på nätet, Åhlens City, NK mfl
Heavenly Gingerly Body Cream, Molton Brown 209:-
Klassisk Dalahäst Svart, Vävknuten ca 250:- beroende på storlek

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...