Evaluation

 

Jag tänkte göra en snabb utvärdering av produkten jag lovordade för någon vecka sen här på bloggen, nämligen Avéne Thermal Spring Water. Det jag skrev då var en sammanfattning av det jag hade läst mig till på många olika ställen, skriven av branchfolk samt vanliga konsumenter som inte tjänar ett öre på att lyfta produkten till skyarna.

Jag erkänner villigt att allt jag har läst om produkten, detta unika källvatten, stämmer. Det är helt makalöst vad den har gjort för mig och för min hy i ansiktet. Jag har hela vintern lidit av torr och kliande, ömmande hy, eksemliknande utslag, torra fläckar, spänd och stram hy. För att lindra och få bort det hemska, torra hudlagret har jag använt mig av en annan älsklingsprodukt från FACE Stockholm, en peeling som också är värt sitt pris i guld. Några dagar, nästintill en veckas regelbunden sprayning i ansiktet av källvattnet, närhelst jag har känt för det, har resulterat i att min hy inte behöver peelas, den är babylen utan torra fläckar samt eksem och är smidig, slät och oerhört behaglig.

Jag kan varmt rekommendera denna produkt som ni hittar på närmaste apotek för knappt en hundring. Avéne Thermal Spring Water har dessutom utnämnts till 2010 års bästa skönhetsprodukt av Cosmopolitan Beauty Awards, och jag kan verkligen förstå varför. Jag har alltid sprayflaskan nära mig, den följer med mig som mobilen runtom i lägenheten och alltid när jag lämnar hemmet. Se till att skaffa dig en flaska du med, det är det bästa köpet jag har gjort på länge!

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...