Bvlgari Beauties

Jag har fortfarande inte kommit längre i mitt jagande efter ett chict och fashionabelt designad case till min nya iPhone. Telefonen har nu ankommit till posten men jag vet inte vilken klädsel den kommer att leva i.

Jag har ju skrivit om min absoluta favorit och den kommer från Jimmy Choo, i svart pyton snakeskin. Just på grund av det exotiska skinnet har jag jätteproblem att få in det i landet. Det går helt enkelt inte att få den skickad till Sverige, vilket gör mig smått galen. När jag åkte hem från Paris senast med pytonskinn på både bälten, sandaletter och väskor från Valentino fick jag se yttest oskyldig ut när jag gick igenom tullen på Arlanda då jag gick mot grönt, dvs inget att deklarera. Trots att jag hade shoppingkassar från Chanel, Dior, Valentino, Gucci och allt annat jag orkade bära var det ingen som stoppade mig. Hade tullen stoppat mig så hade jag blivit av med rubbet.

I och med att det är så vansinnigt svårt för mig att få det caset jag egentligen vill ha så har jag fått se mig efter andra alternativ. Jag väntar fortfarande svar från Xander på Jimmy Choo för att se om mitt begär går att tillfredställa, men jag hyser inga större förväntningar längre.

Därför har jag hittat dessa två underbart pastelliga och vackra iPhone cases från Italienska Bvlgari i mjukaste kalvskinn. Mitt problem just nu är vilken färg ska jag välja? Under våren och sommaren passar någon av dessa utmärkt, till hösten och vintern dock vill jag ha ett mörkare case, helst i krokodil eller snake.

Jag älskar dessa underbara karameller till iPhonecases från anrika Bulgari! Vilken färg tycker ni att jag ska köpa?



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...