The one

 

 

Om du ska ge dig ut i djungeln och butikernas utbud av alla färger och kvaliteter på nagellack som existerar, och  vill dessutom ha habegär så har jag det bästa tipset för dig. Jag säger O.P.I., sen säger jag Cajun Shrimp. Mer än så är det inte. Vill du ha den perfekta korallröda/korallorangea nyansen på dina naglar är detta lacken! Färgen är  dessutom grym till årets andra trendfärg; nude.

På bilden ser ni mig i mina Lorissa pumps från Sam Edelman i en underbar nude nyans med en härlig försommarpedikyr som verkligen tog andan ur mig när färgen målades på. Även fast jag är vit som snö i hyn efter en lång vinter är färgen klädsam, och ju mer färg benen får efter barfota spring i gräset, desto mer framträdande blir den koralliga härligheten!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...