La couleur exuisite




Det finns få saker som får mig att känna mig mer kvinnlig än att ta hand om mig själv och min kropp. Jag går regelbundet på manikyr och får händerna omhändertagna av stans skickligaste nagelterapeut, och jag använder enbart Chanels hudvårdserie, till både ansiktet och till kroppen, det är min lyx i vardagen. Ingen har väl vid detta laget kunnat undgå hur mycket jag älskar märket, innehållet i produkterna samt de eleganta och stilrena förpackningarna. Varje kvinna skulle behöva känna på det och låta sig skämmas bort.
Jag har testat många nagellack genom åren, och jag kan lova att Chanels Le Vernis har den vackraste paletten av färger, den lenaste konsistensen, den snyggaste finishen och den håller längst. Det är så pass att när jag går på fotvård får stackars kvinnan slita ordentligt för att få bort den från mina naglar. Denna färg är min absoluta favorit under vinterhalvåret att lacka mina tånaglar med, och den ger mig den exklusiva känslan som bara Chanels produkter efterlämnar. Det är så otroligt kvinnligt med välvårdade fötter och välpedikyrerade röda tånaglar. Låt det inte bara vara något du gör på sommaren när fötterna syns, utan unna dig vackra fötter även i dina vinterboots.
Jag skrev om det tidigare, hur du får dig att känna dig, och bli vacker inifrån och ut. Detta är verkligen ett sätt. När du traskar i snön i dina tjocka boots eller går i dina högklackade pumps i stan, låt din skönhet lysa. Glöm inte bort fötterna, dina händer och fötter avslöjar om du är snäll mot dig själv eller ej.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...