Look into my treasury



Mitt hjärta bultar för vackra smycken lika mycket som den bultar hjälplöst och förälskat för skor och kläder. Att ha vackra kvalitetssmycken är en utav mina många modelaster. Ett snyggt smycke lyfter vilken outfit som helst, och är den sedan klassisk och håller hög kvalitet har man helt plötsligt investerat för framtiden. Förr i tiden köpte jag mycket mer, även dom designersmycken, men jag måste erkänna att jag tröttnar snabbt. Dessa underbara örhängen och armband kommer från den extremt skickliga designern Lara Bohinc. Hon är född i Sloveninen och är bosatt i London där hon efter avslutad utbildning på bland annat Royal Collage of Art arbetat för bla Gucci och Lanvin. Numera är hon designkonsult hos det ärbara företaget Cartier. Vid sidan av det har hon sin Art deco inspirerade smyckes- och väskkollektion som dessa smycken kommer ifrån. Hon designar även skor, jag känner hur mitt hjärta hoppade till igen...
Kändisar köar för att få bära hennes smycken och jag är en av dom lyckligt lottade som har dessa smycken i min skattkista. Jag kommer aldrig att tröttna på dom. Det går att bära till allt, och det är det som gör att dom känns klassiska, som Art deco står för och det går aldrig ur tiden. I helgen bar jag dessa juveler till ett par blåa jeans, svarta Acne-boots med Art deco klack, en guldmetallic tunn stickad tröja och en guld/brun Gucciväska. För att toppa outfiten hade jag min pälsjacka i leopard, och helheten blev ett faktum.
Jag bara älskar att vara kvinna. Med rak rygg och bestämda steg klev jag in på klubben, som att det inte fanns något alternativ till att känna mig stark och vacker. 

Saturn Earrings gold, LARA BOHINC 3400:-
Solar Eclipse Bracelet gold, LARA BOHINC 4900:-

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...