Dress for success


Jag har ett dressingroom. Ja, det är få förunnat. Men min är långtifrån klar. Har så fasligt mycket kläder, skor mm, att jag behöver ha ett utrymme speciellt dedikerat till att bara kunna ta ett steg in och välja. Denna stol har jag hittat på Whonzimmer och den ska få vara en av det få möbler som ska finnas på plats när allt är klart. Det kommer att dröja innan jag har denna pärla i mitt hem, men den är värd att vänta på. Först måste det rivas ut gamla garderober, tapetseras och målas. Jag måste också planera den ultimata lösningen för att maximalt med kläder och skor ska få plats. 
Jag drömmer om att få ta några steg in, känna efter och välja dagens outfit.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...