Eau De Linge Luxury

 

 


Så var det dags att tvätta igen, få kläder som är rena och doftar underbart.
Dessa underbara dofter använder jag att spreja på lakanen innan jag stryker dom på max värme. Ibland varvar jag med Eau de Rose som jag köpte massor av i Paris och fått flera leveranser av av min dåvarande franska pojkvän.
Känslan att senare krypa ner bland dessa lakan är en som en dröm. Nyduschad och varm, känna doften och den lena krispigheten mot min kropp. Det är lyx.

Produkterna kommer från Durance.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...