Thank you my lucky star



Jag är så tacksam över att jag har mina vänner och så glad över att jag har den sociala förmågan och öppenheten att lära känna nya människor. För även om jag vill vara positiv, så är den krassa sanningen att vi föds och dör ensamma. Men vi har våra vänner, vår egendesignade och självvalda familj. Dom finns för att påminna oss om våra drömmar, tro på oss och dom håller om oss den kalla natten när våra liv inte blivit som vi hade tänkt. Om du har en vän finns det alltid en osynlig hand som når ut och räddar dig när du har rasat ner i djupet. Håll hennes hand, var rädd om henne och ensamheten bleknar, om än lite för varje dag. Om du har en vän, tacka då din lyckliga stjärna. Riktiga vänner är svåra att hitta, men har du hittat en så är du rik, du har hela världen i din hand.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...