Hot chocolat with chili



Denna mysdress tänker jag tillbringa hösten och vintern i. Med varma sockor i mjukaste teddystickning och kanske en varm sjal kommer jag inte att frysa. Vad får dig varm? För mig är det musik. Och ett gott glas vin eller en varm choklad med chili. Jag har en vän som gör den absolut bästa varma chokladen, han kryddar den med chili, lite kärlek och jag får den allt som oftast serverad. Det är det bästa. Sen sitter jag med den bästa av magasinen, fashion och inredning. Det får min värld att spinna till lite extra.

Mysdressen kommer från H&M


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...