The living space

Mitt vardagsrum har förvandlats många gånger under årens lopp som jag har bott här. För mig är design förenat med en hemtrevlig känsla, det bästa av världar. Det ska vara bekvämt och vackert. På denna bild är det fortfarande halvfärdigt, bilder som ska göras om till vackra tavlor trängs i hörnet. Det saknas fortfarande gardiner, men jag vet precis hur det ska se ut den dagen jag vinner på lotto. Mode och inrednings-magasinen är staplade på varann i sideboardens hylla, det är dock som det ska vara. Flera fotoramar i spegelglas har tillkommit till mitt skrivbord från SIA sen detta foto är taget. Pälspläden är inköpt på Riise Möbler och kommer att vara min älskling under de kalla månaderna som Sverige bjuder på. När jag sitter och gosar ner mig under filten lyssnar jag gärna på denna låt. Lugnet infinner sig, och jag känner mig hemma.

Kuddarna kommer från mimou, vas SIA, lampa THG, doftljus VOLUSPA, laptop HP, buddha Global Living, ramar Lene Bjerre, Kokeshi dolls från Nordal


Kommentarer
Postat av: fela.akan.waw.pl

I constantly spent my half an hour to read this weblog's
content everyday along with a mug of coffee.

Postat av: smoking cigarettes

Hi there i am kavin, its my first time to commenting anywhere,
when i read this piece of writing i thought i could also make comment
due to this brilliant post.

Postat av: discounted internet marketing

Amazing! Its actually amazing piece of writing,
I have got much clear idea on the topic of from this post.

Postat av: patch.com

Your method of explaining all in this piece
of writing is really fastidious, every one be able to
without difficulty know it, Thanks a lot.

Postat av: VasyajuG

Еще один интересный факт. Большинство людей предпочитают иметь «дом», а не «жилплощадь», и прекрасный «автомобиль», а не хорошую «машину». Гораздо легче убедить покупателя одобрить «соглашение», чем подписать «контракт», и «вложить» или «инвестировать» деньги, чем «купить». Люди считают, что делать ежемесячные «взносы» намного легче, чем «платежи».оптовый

2015-08-08 @ 19:26:43

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...