Toundra 140 Coyotte

Christian Louboutin har gjort det igen. Han har gjort så att jag har fått ett ha-begär beyond universe. Detta hantverk, pälsen, klacken och framförallt attityden denna boot har är obeskrivlig. Jag ser den på mina fötter, ha ett par riktigt tjocka wolford strumbyxor, en oversize stickad tröja som blir en tuff klänning och en stor stickad halsduk om halsen. Med håret uppsatt i en slarvig knut ta stegen mot mitt favoritcafé, beställa en decaff soja-latte med choklad och sitta med den fetaste av magasin, en pinfärsk VOUGE, möjligtvis tuggandes på en biscotti.
Sitta och dagdrömma, lösa världens problem och titta, betrakta människorna som kommer och går, skrattar, sitter med vänner, kanske en ny dejt, eller människor som bara söker sig in från kylan för att finna tröst i en varm och välgjord kaffe.

Jag blundar och ser detta som i en film. Jag ska ha bootsen. På nåt sätt, sen får jag spara till att kunna dricka en kaffe ute. Får se om jag har råd med en biscotti.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...