Treasure the seasons


Dessa vackra, blanka och färska kastanjer hittade jag på min promenad idag. Vissa vad jag tvungen att klä av, de hade kvar sina gröna och stickiga jackor på sig. Det är så vackert att ta in naturen i hemmet, placera dom i en skål bara som dom är, eller gör ett arrangemang som jag har gjort. Under en stor glaskupa på ett Matteus-fat har jag placerat oranga och vita pumpor, kastanjer, färggranna höstlöv, chilifrukter och en kvist nypon till ett vackert höststileben.
Säsongerna som byter av varann påminner oss att det alltid finns utrymme för en nystart. Det finns alltid en möjlighet att börja om, så gå ut och samla på naturens skatter och njut av ombytligheten vårt klimat bjuder på!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...